آقامون مظلومه

معارف دینی و بصیرت

آقامون مظلومه

معارف دینی و بصیرت

بجستان مدفن آن نازنین است

بجستان مدفن آن نازنین است 

کن نصیب من سعادت ـ به لبهای من رسان جام شهادت

زسوی خصم تیری ره سپر شد ـ جبینش تیر دشمن را سپر شد

به خون خوابید نخل قامت او ـ فرا آمد زمان راحت او

رسیدی بر تمام آرزوها ـ شنیدی از ملائک ادخلوها

تن خونین او را دیده‌ام من ـ به بالینش بسی نالیده‌ام من

عجیب آنگونه از ایرانیان است ـ یکی آواره از افغانیان است

رجب نام و غلامی شهرتش بود ـ رضای حق تعالی اجرتش بود

تمام لشکر ویژه عزادار ـ شد از فقدان آن الگوی ایثار

مزار او مطاف عاشقان گشت ـ سلوکش رهنمای یاوارن گشت

بجستان مدفن آن نازنین است ـ که از او مفتخر این سرزمین است

بسیجی بود و زینها بی شمارند ـ که گمنامند و جز نامی ندارند .

در این هفته که عنوانش بسیج است ـ خروش عشق در جانش بسیج است

بیائید با شهیدان بست پیمان ـ که اجرا می‌کنیم احکام قرآن

سپاه و لشکر ما هم بسیجی است ـ یگانه رهبر ما هم بسیجی است

خمینی هم که ما را راهبر بود ـ بعنوان بسیجی مفتخر بود

مگویا باغبان اینها شعار است ـ بسیجی بودن من افتخار است

حاج حسن باغبان بجستانی 3/9/1368

 

LTR
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد